RE: Válasz: Sor 19

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Nov 2003 10:53:16 +0000

A 21.00-as idopont csak a sorozest vetiti elore, a kajalast nem, de ha
sokan akarnak vacsorazni is ott, akkor persze at lehet tenni korabbra.
Tekintettel, hogy eddig csak 1 embernek volt kesoi ez az idopont (az
extrem alkeszeket leszamitva), maradjunk az eredeti felallasnal 21.00,
amig tobb ehes szaj nem hangoztatja a kivansagat.

Grebenár Róbert <grebenar.robert@xxxxxxxxx>

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        RE: Válasz: Sor 19

Én is jelentkezek! Például a Fecó sztorijára kifejezetten kíváncsi
lennék...
Viszont tényleg, miért este 9-kor? Legyen szerintem 6 vagy 7 körül...
Enni is egészségesebb a korai időpontban, meg el sem alszunk. Ez utóbbi
kifejezetten előnyös.