RE: Válasz: Sor 19

  • From: Sebők András <SEBOK.ANDRAS@xxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Nov 2003 11:52:44 +0100

Elmondom a tuti módszert a fogyásra:
1. Érkezz haza este 8 körül hulla fáradtan.
2. Otthon ha vacsorával várnak, te mindenképp ragaszkodj ahhoz hogy a
terveidnek megfelelően előbb elmégy futni.
3. Fuss kb. 20 percet feszes tempóban.
4. A végén, ügyelve arra hogy már közel járj a házatok kapujához, még erőltesd
meg magad egy utolsó gyorsabb tempóra.
5. Közvetlen a ház kapuja előtt lépj bele egy gödörbe az aszfaltos úton.
6. Ess pofára, valami hihetetlne balfasz módon.
7. Az esés során ügyelj arra, hogy amikor leérkezel az álcsúcsod jobb szélét
jól verd be a betonba.
8. A jobb felső 1-es fogadat akkurátusan törd bele az alsó ajkadba, de úgy hogy
fröcsögjön a vér.
9. Az állodacsapás pillanatában akkor tudod, hogy az edzéstervnek megfelelően
végzed a gyakorlatot, ha egy halk pattanással eltörik bal oldalon az álkapocs
izületed.
10. Menj be az éjszakai ügyeltre, ahol ők igazolják a helyesen elvégzett
gyakorlatok eredményét.
11. Amikor két további levezető gyakorlatot ajánlanak (A: Műtét, B: Sinezés)
feltétlenül a jobb eredményeket mutató B-t válaszd.
12. Ekkor erős fájdalmakkal kísért megerőltető és izzasztó gyakorlat következik
amikor felhelyezika sint. Ezután nem tudod majd kinyitni a szádat, mert az alsó
álkapcsodat hozzá rögzítik a koponyádhoz. (innentől mellékállásban nyugodtan
játszhatsz B osztályú horrorfilmekben, maszk nélkül)
13. A következő 6 hétben ügyelj a diétára (leves, bébiétel, és hasonlók
összeturmixolva és felhígitva hogy szívószálon át magadhoz tudd venni. Az
étkezés ebben az időszakban erősen eddzi a tüdőt, és komoly rekeszizom
növekedést lehet elérni a napi 5-6-szori szívással)
14. 6 hét után leveszik a sínt és máris örülhetsz at eredménynek!

Az eredmény biztosított, a 6. hét végén garantált a 10-15 kiló súlyveszteség.

Az edzéshez sok sikert mindenkinek!

(Az fenti fittness terv koncepció kizárólagos tulajdonosa Sebők András és a
János kórház. Bármilyen engedély nélküli használata törvénytelen!)

András