RE: Válasz: Sor 19

  • From: "Kiss Ferenc" <ferenc.kiss@xxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Nov 2003 10:39:36 +0100

Áron

Én szívesen söröznék, de most hol vagy tulajdonképpen?
Ha jól logikázok, ti haza fogtok jönni. (Vagy valamit kihagytam a
képletből?)

Sörözés közben meg mesélnék milyen ifjú magyar titán informatikusnak
lenni.
Sok előnye van:
- dolgozhatsz egész nap, de úgy, hogy közben holt ideges is vagy
- megérted, hogy miért nyitott annyi wellness center mostanában
- nem érted, hogy bár neked találták ki ezeket, mégsem tudsz a mercivel
odamenni
- rájössz, hogy a mercisek mást csinálnak, mint amit te a merci
megszerzéséhez szükséges tevékenységről feltételeztél
- kened-vágod a polgári és büntető jogot, és egy idő után te magyarázod
el az ügyvédednek
- végül és nem utolsó sorban: Sebőktől tudjuk, hogy néhány perc
kocogással, hogyan lehet 10-15 kilót fogyni. Ez, bár nem ilyen
hatékonysággal, egy vállalkozás beindításával megismételhető.

Egyébként meg lehet aludni ebéd után és nem pofázik állandóan egy főnök.