RE: Válasz: Sor 19

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Nov 2003 13:05:11 +0100

Nem akarsz ezzel fellépni a tévében? Hetente egy foglalkozást tarthatnál.
Szerintem simán lezúznád a mostani ugrándozós,
izmozós fogyókúra reklámembereket...

Sebők András <SEBOK.ANDRAS@xxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
11/28/2003 11:52 AM
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        RE: Válasz: Sor 19

Elmondom a tuti módszert a fogyásra:
1. Érkezz haza este 8 körül hulla fáradtan.
2. Otthon ha vacsorával várnak, te mindenképp ragaszkodj ahhoz hogy a
terveidnek megfelelően előbb elmégy futni.
3. Fuss kb. 20 percet feszes tempóban.
4. A végén, ügyelve arra hogy már közel járj a házatok kapujához, még
erőltesd meg magad egy utolsó gyorsabb tempóra.
5. Közvetlen a ház kapuja előtt lépj bele egy gödörbe az aszfaltos úton.
6. Ess pofára, valami hihetetlne balfasz módon.
7. Az esés során ügyelj arra, hogy amikor leérkezel az álcsúcsod jobb
szélét jól verd be a betonba.
8. A jobb felső 1-es fogadat akkurátusan törd bele az alsó ajkadba, de úgy
hogy fröcsögjön a vér.
9. Az állodacsapás pillanatában akkor tudod, hogy az edzéstervnek
megfelelően végzed a gyakorlatot, ha egy halk pattanással eltörik bal
oldalon az álkapocs izületed.
10. Menj be az éjszakai ügyeltre, ahol ők igazolják a helyesen elvégzett
gyakorlatok eredményét.
11. Amikor két további levezető gyakorlatot ajánlanak (A: Műtét, B:
Sinezés) feltétlenül a jobb eredményeket mutató B-t válaszd.
12. Ekkor erős fájdalmakkal kísért megerőltető és izzasztó gyakorlat
következik amikor felhelyezika sint. Ezután nem tudod majd kinyitni a
szádat, mert az alsó álkapcsodat hozzá rögzítik a koponyádhoz. (innentől
mellékállásban nyugodtan játszhatsz B osztályú horrorfilmekben, maszk
nélkül)
13. A következő 6 hétben ügyelj a diétára (leves, bébiétel, és hasonlók
összeturmixolva és felhígitva hogy szívószálon át magadhoz tudd venni. Az
étkezés ebben az időszakban erősen eddzi a tüdőt, és komoly rekeszizom
növekedést lehet elérni a napi 5-6-szori szívással)
14. 6 hét után leveszik a sínt és máris örülhetsz at eredménynek!

Az eredmény biztosított, a 6. hét végén garantált a 10-15 kiló
súlyveszteség.

Az edzéshez sok sikert mindenkinek!

(Az fenti fittness terv koncepció kizárólagos tulajdonosa Sebők András és
a János kórház. Bármilyen engedély nélküli használata törvénytelen!)

András