[brooklyn] Válasz: Shields up, weapons online!

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 11 Jul 2003 08:18:48 +0200

A SARS meg a földrengések után szerintem ez már meg sem kottyan a kemény
magyaroknak ottan a távoli Nipponban.

Greg <dervarics@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003/07/10 22:54:00

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      [brooklyn] Shields up, weapons online!

Haj!

Na a Westel betett nekem kemenyen. Siheder korunkba becsempesztunk a 0660
szerver termebe egy gepet, aztan arrol ment a levelezes meg ez+az. Most h
becsuktak a 0660-as westelt, ugy nez ki, ott maradt a gep vagy mar be is
zuztak, eladtak a MEH-be.

Szoval hegesztettem vadonat uj email cimet, mert nem szeretnek kimaradni a
brooklyni eletbol.

Szilvaekat kulon csokoltatom, remelem nincs nagy gaz az ottani paksi
incidens miatt.

Greg.oromtol.sugarzo.arccal