[brooklyn] Válasz: Re: sziasztok !

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Aug 2003 10:33:00 +0200

Bakker Tatker!

Én is megyek sörözni csak hívj és fizess.

Sári Imre <jokepusrac@xxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.08.13 09:20:14

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      [brooklyn] Re: sziasztok !

Szia,

Mivel a neved hasonlít a Nagyker - re ezért tudom ki vagyok, ha te is tudod
ki vagyok, akkor megyek Ajkára, hogy meghívj 10 - 12 sörre.

Mimre? Ja Imre!