[brooklyn] Válasz: Re: ismerkedjunk ujra

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Aug 2003 13:25:33 +0200

Banesz!

Ide asszem be kell másolnom Áron levelét

 b+ ma aztan produktiv nap volt, mennyi okossag?!
 Regards,

 Aron

"Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.08.13
13:19:45

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      [brooklyn] Re: ismerkedjunk ujra

Ez a "kirakatcsoport" kicsit huzos comment volt. Nagyon hasznos munkat
vegzunk ugyfeleink rendkivuli megelegedesere. Uzletagunk nem csak az uzleti
tanacsadas teruleten nyujt professzionalis, kiemelkedo szolgaltatast, de
hamarosan belevagunk az egyre inkabb terjeszkedo zacskobizniszbe.. :).

                              Peter
                              Tarjanyi/Hungary/IBM             To:
                              @IBMHU                   brooklyn@xxxxxxxxxxx
                              Sent by:                 rg
                              brooklyn-bounce@free             cc:
                              lists.org                        Subject:
                                                       [brooklyn]
                              13/08/2003 12:04         ismerkedjunk ujra
                              Please respond to
                              brooklyn

Szia,

Mit gondolsz! Ez nem egy olyan lista, ahol ilyesmin poénkodnánk, csupa
komoly ember!

Egyébként én is emlékszem rád, csakhát nem tudnálak lerajzolni, de majd
megkérdem Ágoston,
ő a volt albérletünk kollektív memóriája.
Meg aztán mit is várhat az, aki esélykiegyenlítős focimeccseken
ismerkedik...

Pár szó magamról:
Én sem szakmában helyezkedtem el, mert folyamat mérnök lettem, amit senki
nem tud hogy micsoda
és mit csinál, de ez jól is van így. Előbb Fehérváron IBM-nél, majd azt
bezárták és azóta Vácon IBM-nél.
Közben kollégája lettem a Banesznak is, aki ugye az IBM új
kirakatcsoportjában található és amíg
ők elverik a pénzt mi megpróbálunk alájuk profitot termelni egy kis
iparral.
(Itt ilyen szerver szerü gépeket rakunk össze, na, tudjátok mi az.)

Aztán még a Cica is (Noel, ezt sokan nem tudják) félig kolléga, bár ő az
IBM másik
részén dolgozik Fehérváron a kihalt városban.

Dac all

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:
Subject:        [brooklyn] ismerkedjunk ujra

Szia Hana !

Hát persze hogy tudom ki vagy nehéz lenne elfelejteni ..  :)  azt a sok
órát amit végigültünk !

Igen Hana hat év "ismerkedés" után egy éve házasodtunk össze feleségemmel
Ágival !

Jól megvagyunk de egészségügyi dolgok miatt egyenlőre várunk a gyerekkel .

Mielőtt még poénkodnának a fiúk nem kell tippeket adni hogy milyen
potencianövelőt szedjek !

Egyébként én emlékszem Péter Pál ra !!
Talán még fociztál is velünk valamelyik esélykiegyenlítő infos meccsen ?

Na pá

Azért pár szót irhatnátok magatokról !

Köszi

Tatker