Válasz: Re: Válasz: Re: Válasz: Re: Tatker

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Aug 2003 15:31:59 +0200

Ki a fasz az a PS?

Péter Sipka?

"Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.08.14
15:26:29

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re:  Válasz: Re: Válasz: Re: Tatker

ki a fasz az a regards?

PS: Szaby masodik kerdese sokat elarul... :))

                              marovics.szabolcs@ln
                              .matav.hu                        To:
                              Sent by:                 brooklyn@xxxxxxxxxxx
                              brooklyn-bounce@free     rg
                              lists.org                        cc:
                                                               Subject:
                              14/08/2003 14:07         Válasz: Re: Válasz:
                              Please respond to        Re: Tatker
                              brooklyn

Ki a fasz az a Fuji?
Mi a fasz az a determinisztikus automata ekvivalenciája?
Mi a faszok azok a holmi formális nyelvek?

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.08.14 14:52:23

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re:  Válasz: Re: Tatker

Kedves Gergo, szurke reggeleken, konnyes szemekkel a Fuji-ra bamulva
gyakran eszembe a szep emlek, amikor a
csut reggeli 4-reszes Friedler eloadason kiterjedt tarsalgast
folytathattam Veled - mindenfele emberi testnedveket illetoen. Mindez
minden egyes alkalommal Banesz legnagyobb oromere tortent, aki
tiltakozolag  elullt mellolunk, persze csak a kov csut-ig, elvegre a
valadekok megiscsak izgalmasabbak, mint holmi formalis nyelvek es
determinisztikus automatak
ekvivalenciaja... Ugyan mar.
Remelem Ti is elenken orzitek eme csodalatos pillanatok emleket.
OK-OK, mar hallom a kerdest: KI A FASZ ZA FRIEDLER?

Regards,

Aron