Re: Válasz: Re: Válasz: Re: Válasz: Re: Meeting update 3

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 2 Dec 2003 13:03:36 +0000

nekem nem jo, de kozben kiderulhet, hogy megis.

marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
02/12/2003 12:10
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Válasz: Re: Válasz: Re: Válasz: Re: Meeting update 3

Na??? mindenkinek jó a 17h óra???? Tudtommal csak 1 vicces embernek és még
másik 3-nak nem volt jó az éjszakai kezdés.

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.12.02 13:07:05

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re: Válasz: Re: Válasz: Re: Meeting update 3

 Szilva + en. Viszont 18:00-kor elmegyunk. :)
 Regards,

 Aron