Re: Válasz: Re: Válasz: Re: Tatker

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Aug 2003 15:16:31 +0200

Mi a fasz van má'?

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Cell-phone: 00 36 20 956 0378

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:
Subject:        Válasz: Re: Válasz: Re: Tatker

Ki a fasz az a Fuji?
Mi a fasz az a determinisztikus automata ekvivalenciája?
Mi a faszok azok a holmi formális nyelvek?

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.08.14 14:52:23

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re:  Válasz: Re: Tatker

 Kedves Gergo, szurke reggeleken, konnyes szemekkel a Fuji-ra bamulva
gyakran eszembe a szep emlek, amikor a
csut reggeli 4-reszes Friedler eloadason kiterjedt tarsalgast
folytathattam Veled - mindenfele emberi testnedveket illetoen. Mindez
minden egyes alkalommal Banesz legnagyobb oromere tortent, aki
tiltakozolag  elullt mellolunk, persze csak a kov csut-ig, elvegre a
valadekok megiscsak izgalmasabbak, mint holmi formalis nyelvek es
determinisztikus automatak
ekvivalenciaja... Ugyan mar.
 Remelem Ti is elenken orzitek eme csodalatos pillanatok emleket.
 OK-OK, mar hallom a kerdest: KI A FASZ ZA FRIEDLER?

 Regards,

 Aron