Válasz: Re: Válasz: Re: Soska

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 11:25:21 +0200

Hát a Soma, b+

"Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.14
08:59:21

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re:  Válasz: Re: Soska

ki a fasz az a Samson?

                              Gergely Polesinszky
                              <gergely.polesinszky             To:
                              @ericsson.com>           brooklyn@xxxxxxxxxxx
                              Sent by:                 rg
                              brooklyn-bounce@free             cc:
                              lists.org                        Subject:
                                                       Re: Válasz: Re:
                              14/10/2003 07:44         Soska
                              Please respond to
                              brooklyn

En is talalkoztam multkor a Samsonnal az utcan, zavartan neztunk egymasra,
aztan miutan elhaladtunk vagy 50 meterrel jottem ra kit is
lattam....szerintem O is igy volt ezzel...
Bar O suly teren tovabb novelte elonyet Velem szemben, ezert en nehezebb
helyzetben voltam a megismeressel...es egy idegen ferfival beszelgetett,
akirol meg a mai napig nem tudom kicsoda...