RE: Válasz: Re: Válasz: Na ki ez?

  • From: Hanaszek Szilvia <szhanaszek@xxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 24 Oct 2004 21:58:00 +0200 (CEST)

a JAck a felkaru, ugye? ha igen, akkro O a nokiaban dolgozik.
Legalabbis juniusban ott volt, azota nem jartam arra...

Sebők András <SEBOK.ANDRAS@xxxxxx> írta:

> Azért érdekes ez mert Jack-et én is szoktam látni az Arany János
utcai metró megállóban. Imi te hol rejtőzködöl közben?

imre.sari@xxxxxxxxxx

-----------------------------------------|

brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

>   |       Subject:  Válasz: Re: Válasz: Na ki
ez?

-----------------------------------------|

--------------------------------------|

--------------------------------------|

> Jamo?

> [...]
http://kepek.origo.hu/galleriesdisplay/galleriesupload/0410/Vonde2004
101121119/img/3.jpg

> (A tesója, Ferenc tartott előadást a Mindentudás egyetemén,
nanotechnológia
> témában: <

http://www.origo.hu/mindentudasegyeteme/vonderviszt/20041010von
derviszt.html

> Ha az ugyfel - akar sajat maga, akar kepviseloje utjan - az MKB
(Bank) reszere elektronikus levelezo rendszeren uzenetet (e-mail)
tovabbit vagy az elektronikus levelcimet a Bankkal kozli, akkor ez -
kulon nyilatkozat nelkul is - tartalmi, alaki-formai, mennyisegi korlatozas
nelkuli felhatalmazast jelent a Bank szamara arra, hogy az uzleti
kapcsolat letesitesehez vagy fenntartasahoz, illetve szerzodes
letrehozasahoz vagy teljesitesehez szukseges adatokat es
informaciokat, beleertve a banktitoknak, ertekpapirtitoknak, biztositasi
titoknak, uzleti titoknak vagy penztar titoknak, tovabba szemelyes
adatnak minosulo adatot, informaciot is, az ugyfel vagy kepviseloje,
kozvetitoje reszere a megadott elektronikus levelcimre kuldjon.
> Az elektronikus levelezo rendszeren a megadott cimre kuldott
anyagokat, illetve informaciot - erre vonatkozo kulon irasbeli
megallapodas hianyaban - nem kuldi el a Bank az ugyfel reszere mas
tovabbitasi modon, kiveve, ha jogszabaly vagy a Bank uzletszabalyzata
ettol elteroen rendelkezik. A Bank nem felel az elektronikus uton (e-
mail-en) torteno hibas kezbesitesbol eredo karokert, vesztesegekert,
illetve szemlyisegi jogi serelmekert, tovabba titoknak minosulo adatok
nyilvanossagra keruleseert vagy illetektelen szemely reszere
hozzaferhetove valasaert, ide ertve a muszaki-technikai vagy a
rendszer tokeletlen mukodesebol  eredo nem megfelelo kezbesitest,
adattovabbitast, adatvesztest is.
> A Bank az elektronikus kommunikaciot megszunteti, ha az ellen az
ugyfel tiltakozik vagy azt barmilyen modon kifogasolja a Banknal.

> In case the customer or any representative thereof sends message
via electronic correspondent system to the MKB (Bank) or he
communicates his e-mail address to the Bank, this action shall be
deemed without any further declaration as due and unlimited
authorization for the Bank to send the customer or his representative,
agent or intermediary data and/or information (including bank secrets,
security secrets, insurance secrets, and business secrets or personal
data) in accordance with establishing or maintaining business
relationship and/or establishing or performing contracts to the given
electronic address. Save otherwise provided by legal regulation or in
the Bank's business rules or the governing agreement (contract), the
Bank shall not be obliged to send data or information via any other
transmission mode in case these data or information is sent via
electronic correspondent system to the given address.
> The Bank shall not be liable for any loss or damages or injuries in
personal rights, or unwanted disclosure of any secrets or becoming
accessible thereof by incompetent person(s) or disappearance of data
or information arising out of or in connection with any technologic or
technical default in delivery and/or data transfer or default caused by
the unsatisfactory operation of the electronic message system.
> The Bank will close down the electronic communication in case the
customer raises objections against it at the Bank.