RE: Válasz: Re: Válasz: Na ki ez?

  • From: imre.sari@xxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 20 Oct 2004 14:34:44 +0200

Igyekszem nem észre venni, mert én tudom, hogy Ö ki, de Ö nem tudja, hogy
én ki vagyok, így meg szar köszönni. Mi itt a Bajcsin dolgozunk, ötven
valahányas szám alatt, egyszer biztos össze futunk, piacra szoktunk járni
kv - zni meg ilyesmi

|---------+----------------------------->
|         |           Sebők András      |
|         |           <SEBOK.ANDRAS@mkb.|
|         |           hu>               |
|         |           Sent by:          |
|         |           brooklyn-bounce@fr|
|         |           eelists.org       |
|         |                             |
|         |                             |
|         |           10/20/2004 02:31  |
|         |           PM                |
|         |           Please respond to |
|         |           brooklyn          |
|         |                             |
|---------+----------------------------->

>------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |

  |       To:       brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
                                                 |
  |       cc:
                                                 |
  |       Subject:  RE: Válasz: Re: Válasz: Na ki ez?
                                                 |

>------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Azért érdekes ez mert Jack-et én is szoktam látni az Arany János utcai
metró megállóban. Imi te hol rejtőzködöl közben?

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re:  Válasz: Na ki ez?

Szerintem Gál Zotya, de abban biztos vagyok, hogy nem a Heli, vagyis a
Kopter

|---------+----------------------------->
|         |           marovics.szabolcs@|
|         |           ln.matav.hu       |
|         |           Sent by:          |
|         |           brooklyn-bounce@fr|
|         |           eelists.org       |
|         |                             |
|         |                             |
|         |           10/20/2004 01:01  |
|         |           PM                |
|         |           Please respond to |
|         |           brooklyn          |
|         |                             |
|---------+----------------------------->

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

  |       To:       brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
|
  |       cc:
|
  |       Subject:  Válasz: Na ki ez?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Jamo?

jozsef.szigetvari@xxxxxxxxxxxx@freelists.org dátum: 2004.10.20 09:52:28

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Na ki ez?

Felismeritek-e? :-)

<
http://kepek.origo.hu/galleriesdisplay/galleriesupload/0410/Vonde2004101121119/img/3.jpg

(A tesója, Ferenc tartott előadást a Mindentudás egyetemén, nanotechnológia
témában: <
http://www.origo.hu/mindentudasegyeteme/vonderviszt/20041010vonderviszt.html

>)

Ha az ugyfel - akar sajat maga, akar kepviseloje utjan - az MKB (Bank)
reszere elektronikus levelezo rendszeren uzenetet (e-mail) tovabbit vagy az
elektronikus levelcimet a Bankkal kozli, akkor ez - kulon nyilatkozat
nelkul is - tartalmi, alaki-formai, mennyisegi korlatozas nelkuli
felhatalmazast jelent a Bank szamara arra, hogy az uzleti kapcsolat
letesitesehez vagy fenntartasahoz, illetve szerzodes letrehozasahoz vagy
teljesitesehez szukseges adatokat es informaciokat, beleertve a
banktitoknak, ertekpapirtitoknak, biztositasi titoknak, uzleti titoknak
vagy penztar titoknak, tovabba szemelyes adatnak minosulo adatot,
informaciot is, az ugyfel vagy kepviseloje, kozvetitoje reszere a megadott
elektronikus levelcimre kuldjon.
Az elektronikus levelezo rendszeren a megadott cimre kuldott anyagokat,
illetve informaciot - erre vonatkozo kulon irasbeli megallapodas hianyaban
- nem kuldi el a Bank az ugyfel reszere mas tovabbitasi modon, kiveve, ha
jogszabaly vagy a Bank uzletszabalyzata ettol elteroen rendelkezik. A Bank
nem felel az elektronikus uton (e-mail-en) torteno hibas kezbesitesbol
eredo karokert, vesztesegekert, illetve szemlyisegi jogi serelmekert,
tovabba titoknak minosulo adatok nyilvanossagra keruleseert vagy
illetektelen szemely reszere hozzaferhetove valasaert, ide ertve a
muszaki-technikai vagy a rendszer tokeletlen mukodesebol  eredo nem
megfelelo kezbesitest, adattovabbitast, adatvesztest is.
A Bank az elektronikus kommunikaciot megszunteti, ha az ellen az ugyfel
tiltakozik vagy azt barmilyen modon kifogasolja a Banknal.

In case the customer or any representative thereof sends message via
electronic correspondent system to the MKB (Bank) or he communicates his
e-mail address to the Bank, this action shall be deemed without any further
declaration as due and unlimited authorization for the Bank to send the
customer or his representative, agent or intermediary data and/or
information (including bank secrets, security secrets, insurance secrets,
and business secrets or personal data) in accordance with establishing or
maintaining business relationship and/or establishing or performing
contracts to the given electronic address. Save otherwise provided by legal
regulation or in the Bank's business rules or the governing agreement
(contract), the Bank shall not be obliged to send data or information via
any other transmission mode in case these data or information is sent via
electronic correspondent system to the given address.
The Bank shall not be liable for any loss or damages or injuries in
personal rights, or unwanted disclosure of any secrets or becoming
accessible thereof by incompetent person(s) or disappearance of data or
information arising out of or in connection with any technologic or
technical default in delivery and/or data transfer or default caused by the
unsatisfactory operation of the electronic message system.
The Bank will close down the electronic communication in case the customer
raises objections against it at the Bank.