Re: Válasz: Re: Válasz: Na ki ez?

  • From: imre.sari@xxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 20 Oct 2004 13:04:01 +0200

Jack - et szoktam látni az Arany J. utcai metrómegállóban, olyankor mindig
attól félek, hogy egyhelyen dolgozunk, mert Jack keze mindenhova elér

|---------+----------------------------->
|         |           marovics.szabolcs@|
|         |           ln.matav.hu       |
|         |           Sent by:          |
|         |           brooklyn-bounce@fr|
|         |           eelists.org       |
|         |                             |
|         |                             |
|         |           10/20/2004 01:06  |
|         |           PM                |
|         |           Please respond to |
|         |           brooklyn          |
|         |                             |
|---------+----------------------------->

>------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |

  |       To:       brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
                                                 |
  |       cc:
                                                 |
  |       Subject:  Válasz: Re: Válasz: Na ki ez?
                                                 |

>------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Dzsek? Vagy valamelyik tesitanár? Vagy a Művészettörit oktató apáca? Már
régen volt, na.

imre.sari@xxxxxxxxxx@freelists.org dátum: 2004.10.20 12:59:18

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re:  Válasz: Na ki ez?

Szerintem Gál Zotya, de abban biztos vagyok, hogy nem a Heli, vagyis a
Kopter

|---------+----------------------------->
|         |           marovics.szabolcs@|
|         |           ln.matav.hu       |
|         |           Sent by:          |
|         |           brooklyn-bounce@fr|
|         |           eelists.org       |
|         |                             |
|         |                             |
|         |           10/20/2004 01:01  |
|         |           PM                |
|         |           Please respond to |
|         |           brooklyn          |
|         |                             |
|---------+----------------------------->

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

  |       To:       brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
|
  |       cc:
|
  |       Subject:  Válasz: Na ki ez?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Jamo?

jozsef.szigetvari@xxxxxxxxxxxx@freelists.org dátum: 2004.10.20 09:52:28

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Na ki ez?

Felismeritek-e? :-)

<
http://kepek.origo.hu/galleriesdisplay/galleriesupload/0410/Vonde2004101121119/img/3.jpg

(A tesója, Ferenc tartott előadást a Mindentudás egyetemén, nanotechnológia
témában: <
http://www.origo.hu/mindentudasegyeteme/vonderviszt/20041010vonderviszt.html