Válasz: Re: Válasz: Hello

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 15 Oct 2003 10:59:31 +0200

J számból vetted ki a szót (én meg szádból veszem ki a f***)
Ez Sebci agymenése.
Végülis egy másik országban, egy másik városában is van Brooklyn. Meg a
QBandi sokat hallgat Brooklyn Bounce-t is.

Farkas Krisztián <jjeessuuss@xxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.15
11:03:37

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      Re: Válasz: Hello

Logikusnak tűnik, hogy nem Veszprémhez kötötted, végülis onnan ismerjük
egymást