Válasz: Re: Válasz: Agressor (Pap Zoli)

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 May 2004 15:11:03 +0200

Hát ez kurvadurva. :-))))))

Chat Master <chat_master@xxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2004.05.11
14:57:23

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re: Válasz: Agressor (Pap Zoli)

Ur isten :))

Jo durva lehettem :)

Most mar nem vagyok am ennyire ilyen :)

Igaz, mult evben voltam sitten is, "Onbiraskodas, szandekos testi
sertes" miatt, elgazoltam egy faszit...

Lelassitottam melle, mert nem volt lampaja, megkertem udvariasan,
hogy "Legyen szives lampat szerelni a biciglijere, mert ejszaka van es
nagyon nehezen lehet eszrevenni!"
A valasz: "A Kurva anyadat!"

Ja mondom, hat ha igy, akkor en is igy..

Lelassitottam, moge alltam, felporgettem a motort, majd
kiugrasztottam a kuplungot, fekcsikorgas aztan durr :))

A bicigli szettort, a faszi a foldon, aztan elhajtottam... :)

A problema az volt, hogy a rendszamtablam leesett :)) Es ott maradt :))
Azota matricas rendszamtablam van :))

Amugy a sittet is ki lehet birni, bar szerintem, igazabol most is
megtennem, ha valaki igy reagalna :)

Lehet, hogy megsem valtoztam? :))