Válasz: Re: Válasz:

  • From: toth.peter.barnabas@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 16 Oct 2003 08:32:20 +0200

Mért csak nem azt akarod mondani, hogy nem szereted a zenét?????

barnabás

Soos Gabor <ga.soos@xxxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.15 17:51:29

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          "toth.peter.barnabas@xxxxxxxxxxx"
       <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      Re: Válasz:

Na ne szopjuk egymas faszat, illetve...

--
Soska

Wednesday, October 15, 2003, 2:50:58 PM, you wrote:

tpblmh> Ó, drága Andrea!

tpblmh> végre egy kedves női hang itt ezen a vad, mostoha, cigifüsttől és
tpblmh> sörszagtól terhes szórakozóhelyen...
tpblmh> kérlek szólj, és szólj még aztán is, hadd szelídűljön e zord és
tpblmh> gorombaságokkal tarkított csevely!

tpblmh> Ragyogja be arany hajad a lista mai délutánját!

tpblmh> barnabás

tpblmh> Rákóczi Andrea <andrea@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.15
14:46:42

tpblmh> Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

tpblmh> Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

tpblmh> Címzett:          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
tpblmh> Másolat:
tpblmh> Tárgy:

tpblmh> hahó?! igazából én  is itt vagyok, csak ti annyira nagyon okosak,
ügyesek
tpblmh> vagytok, hogy én már nem  is merek szólni semmit se nem...