Re: Válasz: Re: Tatker

  • From: Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Aug 2003 14:52:23 +0200 (CEST)

 Kedves Gergo, szurke reggeleken, konnyes szemekkel a Fuji-ra bamulva
gyakran eszembe a szep emlek, amikor a
csut reggeli 4-reszes Friedler eloadason kiterjedt tarsalgast
folytathattam Veled - mindenfele emberi testnedveket illetoen. Mindez
minden egyes alkalommal Banesz legnagyobb oromere tortent, aki
tiltakozolag  elullt mellolunk, persze csak a kov csut-ig, elvegre a
valadekok megiscsak izgalmasabbak, mint holmi formalis nyelvek es
determinisztikus automatak
ekvivalenciaja... Ugyan mar.
 Remelem Ti is elenken orzitek eme csodalatos pillanatok emleket.
 OK-OK, mar hallom a kerdest: KI A FASZ ZA FRIEDLER?

 Regards,

 Aron