Válasz: Re: Soska

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 12:34:29 +0200

Én is találkoztam Pávián Zolival. Az állatkertben. Dobtam neki patogatott
kukoricát, de azt se birta mondani, hogy "Te ki a fasz vagy?" csak makogott
és ledzsúdózta egyik haverját a Majomház ketrecén belül.

"Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.13
17:14:47

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re: Soska

Ha mar itt tartunk, akkor en meg Fabian Zolival futottam ossze valamelyik
hetfon munkaba menet. Ott dolgozik meg Rotterdamban es eppen elotte tudta
meg, hogy meg marciusig marad is.
Meg egyszer nyaron a Csath Akossal futottam ossze, amikor eppen
Dusseldorfba ment valamiert.

                              Aron Gombas
                              <aron@xxxxxxxxxxxx>              To:
                              Sent by:                 brooklyn@xxxxxxxxxxx
                              brooklyn-bounce@free     rg
                              lists.org                        cc:
                                                               Subject:
                              13/10/2003 15:55         Soska
                              Please respond to
                              brooklyn

 ...-t nem lattam diplomaoszto ota. Szombaton megtort jeg.
Ha vkit erdekel: jol van, Gyorben laknak es [klasszikusokat csak szo
szerint!] "Annamari meg gyereket akar". :)
Remelhetoleg hamarosan feliratkozik.
Regards,

Aron