Re: Válasz: Re: Soska

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 08:06:09 +0100

igen.

Peter Tarjanyi/Hungary/IBM@IBMHU

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Re:   Válasz: Re: Soska

Te Durkó!

Mostmár hol vagy hogy azt nem is lehet elérni ami te vagy a chatprogrambol
ami nekem van itt?!

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Mobile phone: 00 36 20 956 0378

Istvan Durko/Hungary/IBM@IBMHU
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
10/14/2003 08:59 AM
Please respond to brooklyn

        To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:

ki a fasz az a Samson?

Gergely Polesinszky <gergely.polesinszky@xxxxxxxxxxxx>

       To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
       cc:

En is talalkoztam multkor a Samsonnal az utcan, zavartan neztunk egymasra,

aztan miutan elhaladtunk vagy 50 meterrel jottem ra kit is
lattam....szerintem O is igy volt ezzel...
Bar O suly teren tovabb novelte elonyet Velem szemben, ezert en nehezebb
helyzetben voltam a megismeressel...es egy idegen ferfival beszelgetett,
akirol meg a mai napig nem tudom kicsoda...