Re: Válasz: Re: Soska

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 07:59:21 +0100

ki a fasz az a Samson?

Gergely Polesinszky <gergely.polesinszky@xxxxxxxxxxxx>

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Re: Válasz: Re: Soska

En is talalkoztam multkor a Samsonnal az utcan, zavartan neztunk egymasra,

aztan miutan elhaladtunk vagy 50 meterrel jottem ra kit is
lattam....szerintem O is igy volt ezzel...
Bar O suly teren tovabb novelte elonyet Velem szemben, ezert en nehezebb
helyzetben voltam a megismeressel...es egy idegen ferfival beszelgetett,
akirol meg a mai napig nem tudom kicsoda...