Válasz: Re: Soska

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 08:17:57 +0200

Én meg összefutottam egy ismeretlennel. Mindkettőnknek megfájdult a feje,
elnézést kértünk egymástól azt futottunk tovább.

Gergely Dervarics <dervarics@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.13
21:29:36

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re: Soska

Én meg Sámsonnal futottam össze a Tescoban, épp akkor tudta meg, hogy még
legalább egy órát marad is. :) Na majd beerősítünk Albérlőkháza vonalon is!

On Monday, Oct 13, 2003, at 18:47 Europe/Budapest, Peter Tarjanyi wrote:

   Én meg hétvégén összefutottam a Cicával. Adott egy üveg bort (portoi) a
   legénybucsumra. Hát nem egy angyaltündérfalat?

   Minden jót/Best regards
   Tarjányi Péter-Pál

   Process Engineer
   IBM Data Storage Systems Kft.
   H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
   E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
   Internal phone: 00 36 27 500 319
   Mobile phone: 00 36 20 956 0378

<image.tiff>

   Ha mar itt tartunk, akkor en meg Fabian Zolival futottam ossze
   valamelyik hetfon munkaba menet. Ott dolgozik meg Rotterdamban es eppen
   elotte tudta meg, hogy meg marciusig marad is.
   Meg egyszer nyaron a Csath Akossal futottam ossze, amikor eppen
   Dusseldorfba ment valamiert.

<image.tiff>

   ...-t nem lattam diplomaoszto ota. Szombaton megtort jeg.
   Ha vkit erdekel: jol van, Gyorben laknak es [klasszikusokat csak szo
   szerint!] "Annamari meg gyereket akar". :)
   Remelhetoleg hamarosan feliratkozik.
   Regards,

   Aron