Válasz: Re: Re:

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Aug 2003 14:13:19 +0200

Azért így sem láttam még leírva Banesz nevét. Talán Pistit.

"Varga Zoltan" <zoltan.varga@xxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.08.15
14:08:36

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      Re: Re:

hiszi a piszi...
Biztos a fertőzött leveleiddel akarod  cenzurázni a műsort itt a levlistán.
Na, de ki is az a Durkó Pisit? :)