Válasz: Re: Meeting update 3

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 2 Dec 2003 10:44:42 +0100

Nekem mindegy, de pénteken is előbb kéne kezdeni. Mondjuk 17kor.

"Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.12.02
10:40:27

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re: Meeting update 3

Nem lehetne ezt a mókát 19-ére tenni? (péntek) Az mégiscsak mókásabb
lenne...

    Istvan Durko/Hungary/IBM@IBMHU
    Sent by:                                     To:
    brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
                                                 cc:
                                                 Subject:        Re:
    12/01/2003 06:51 PM                  Meeting update 3
    Please respond to brooklyn

Meeting update:

2003. Dec 20. 19.00 CET, azaz este 7 ora  Bp. 9ker, Kaltenberger
sorozo. (ha lesz hely)

Eddigi jelentkezok:

Aron+Szilva,                       2
Peter+Pal,                         1
Hana+ Gyuri,                          2
Szaby                              1
Banesz + baratnoci                         2
Dezso Zoli                                1
Kiss Feco                                1
Mikrobi                            1
Question                                1
Sebci + baratnoci                        2
Andi                                        1
Greg                                         2
Eddig                         17 ember.

Irjatok, ha valakit kihagytam, vagy tobben/kevesebben jon.

Arra is irjatok ERTELMES javaslatokat, hogy a vegen a fizetest hogyan
intezzuk el, hogy ne fazzon ra senki. (ne az utolso ember fizesse az
esetleges kulonbozetet, stb)