Válasz: Re: Breaking news

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 11 Jun 2004 14:01:07 +0200

Már csak hegedűs és brácsás kell, azt mehet a menet.

Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2004.06.11
13:57:58

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re: Breaking news

Wow, végre egy chellos kolléga...

    Hanaszek Szilvia <szhanaszek@xxxxxxxxxxx>
    Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx    brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
                                                      cc:
                                                      Subject:        Re:
    06/11/2004 01:55 PM                       Breaking news
    Please respond to brooklyn

Sziasztok,
A nokias email cimem orakon belul megszunik, a listan mar
atiratkoztam, de ha barmelyikotok szeretne irni csak ugy nekem, akkor
vagy ezt a cimet, vagy a hana.szilvi@xxxxxxxxxxx hasznalhatja. Aztan
majd valamikor nyaron a telefonszamom is megvaltozik. (mar korabban
is kuldtem egy levelet, de az mintha nem jott volna meg...)

na cso,
Hana

__