Re: Válasz: Re:

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Aug 2003 13:27:38 +0100

Az ugyfel volt kisse lemaradva, az IBM mar reg megtette a szukseges
lepeseket a virus elterjedesenek megelozese erdekeben.

Pista.

marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Válasz: Re:

És így bízon meg bennetek az ügyfél, még egy férget sem tudtok elkapni.
Nem egy jó reklám.

"Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.08.15
13:57:27

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re:

Imi,

Azt hittem viccelsz, de mar elhiszem, hogy neked a munkad a hobbid.

PS: Most szivtunk egy nagyon a MS.Blaster.worm-mal, 3 orara leallt az
uzem...  de ne aggodjatok, en mar tiszta vagyok.

                              Sári Imre
                              <jokepusrac@freemail             To:
                              .hu> <brooklyn@freelists.
                              Sent by:                 org>
                              brooklyn-bounce@free             cc:
                              lists.org                        Subject:
                                                       Re:
                              15/08/2003 10:33
                              Please respond to
                              brooklyn