[brooklyn] Re: Válasz: RE:Válasz: [brooklyn ] Re: Meg egy hely

  • From: Gergely Polesinszky <gergely.polesinszky@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 04 Jun 2003 10:02:26 +0200

 A legjobb a feher pad a kep kozepen... egy csomo videon ejjel rafekszik
valaki vagy epp ket ember es orakig rajta vannak.... Gondolom nagy reszuk
reszeg egyetemista, szerintem en is pihegtem ott.....vagy azon a kornyeken
M=E9g valami (webcam):
Valamikor az elmult ket-harom evben atrohantunk a veszpremi setaloutcan, =
de megalltunk a webkamera elott integetni, hogy majd kesobb letoltom az =
archivumbol... Hat persze, hogy az alatt az ot perc alatt valamiert nem =
ment a kamera.... :-(((