RE: Válasz: RE: halló

  • From: András Kérdô (IJ/ETH) <andras.kerdo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Jan 2004 16:46:39 +0100

Csákó!

Muszáj volt valami értelmesnek tűnő dolgot kitalálni, hogy hajlandók legyenek
létrehozni a listát az üzemeltetők. Az, hogy végül ez lett a leírás, szakmai
ártalom. De szerintem tök mindegy, mit tartalmaz. Vagy?

/Bander

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      RE: halló

Odaadhatnad a lanyomnak ajandekba! Ma lett 7 hetes! Gondolom Ti is
orultok!!!