Válasz: RE: [brooklyn] Re: Válasz: Re: esélykiegyenlíto foci again

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Aug 2003 15:10:47 +0200

Mivel én is vonatozom nap mint nap.
Néhány megjegyzés:

Télen: reggel még sötét van, este már sötét van mikor vonatra szállok.
Olvasni nehéz.

Mi a fasz az az olvasás?

Vonaton aludni a legjobb.

Horváth Róbert Márk <horvath.robert.mark@xxxxxxxxx>@freelists.org dátum:
2003.08.14 15:03:46

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      RE: [brooklyn] Re: Válasz: Re: esélykiegyenlíto foci again

> Wattaaa... Miér lakszol ott? Nem zavar a tömeges utazás föl és le
> Pestre? Ugye mennyi könyvet el lehet olvasni vonatozás közben ?
>  Én egy évig  csináltam. Igaz hogy az ellentétes irányban!

Péter-Pál: Mar miert zavarna Joskat? Ebbe a mocskos putriba a kutya nem
elne, ha nem lenne ennyire
vizfeju ez a remek orszag. Maskulonben tenyleg sokat lehet utazas kozben
olvasni, en is ezt csinalom minden aldott nap.

Jóska: Nem kell menozni, csapolt paulanert a nagy faluban is lehet
kapni! :)

No, tovabbi kellemes testsuly gyarapodast,
Liq