Re: Válasz: RE: Válasz: Re: Ki tudja...

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Oct 2003 11:50:05 +0100

...?##?#X???X####????##...

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

toth.peter.barnabas@xxxxxxxxxxx
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
10/30/2003 11:47 AM
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Válasz: RE: Válasz: Re: Ki tudja...

írjál még róla, én is kedveltem.
mit csinál most?
barnabás

"Gombor, Gabor" <GGombor@xxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.30
10:59:00

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      RE: Válasz: Re: Ki tudja...

"Istent" ismerem :-) egészen megváltozott, jó fej lett belőle... Én
tanítottam meg, hogy lehet mexikói varázsgombát termeszteni, azóta másképp
néz a világra...

többiekről nem tudok semmit...
bár abban sem vagyok biztos, hogy te tudod, én ki vagyok :-)

üdv,
Biga

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re: Ki tudja...

És mi van a Szöcskével és a Pasztorekkel? Bár ők csak korlátozott ideig
voltak évfolyamtársaink. :-)))
Ja. Ha valakit érdekel Pasztorek végre kijárta az iskolát. Állítolag
maholnap dolgozni kezd.

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

                              Aron Gombas
                              <aron@xxxxxxxxxxxx>              To:
                              Sent by: brooklyn@xxxxxxxxxxx
                              brooklyn-bounce@free     rg
                              lists.org                        cc:
                                                               Subject:
                              10/30/2003 10:04 AM      Ki tudja...
                              Please respond to
                              brooklyn

 ...mi van "a tersztenyakkal"? (Ez ma jutott eszembe es Szilvaval azt
konkludaltuk, h ez bizonyara mindenkit erosen foglalkoztat.)
A kiaf-kezdetu kerdesre a kettes tankor jelenlevo tagjai
adhatjak meg a preciz valaszt.
Regards,

Aron