RE: Válasz: RE: Válasz: Re: Embert keresünk

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 27 Nov 2003 14:31:38 +0000

igy mar ertem miert nem fogadsz el japanbol jelentkezoket, bar a legutobbi
kriteriumra meg lehet esely...

"Kiss Ferenc" <ferenc.kiss@xxxxxxxxxx>

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        RE: Válasz: RE: Válasz: Re: Embert keresünk

Szőke hajú, nagymellű és jól szop-e.

(Egyébként Banesz kérdésére: 1. szakmai tudás, 2. tapasztalat, hobby,
elsődleges viselkedési attribúciók)
Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      RE:  Válasz: Re: Embert keresünk

mi szamit inkabb? a kepessegek es tapasztalatok vagy a szakmai tudas?

    "Kiss Ferenc"
    <ferenc.kiss@xxxxxxxxxx>                  To:
    Sent by:                          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
    brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx             cc:
                                              Subject:        RE:
Válasz:
                                      Re: Embert keresünk

Depending:
- mennyire profi az ember: alapos kikérdezés jellegű teszt alapján
megítélve
- tud-e vezetni egy projektet szakmailag (projekt vezető mindig lesz
mellette)

A fizura nem mondok konkrét értéket, kb a 2 éves tapasztalatnak
megfelelő átlag.