RE: Válasz: RE: Válasz: RE: 5 eves talalkozo.

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 Jan 2004 14:08:22 +0100

Szerintem legyen Veszprémben is egy, meg Pesten is egy egyszerre. Akkor
nem kell sok före foglalni egyik helyen sem. Aztán késöbb rendezhetünk
egyet Fehérváron, mert az a kettö közt van és ott a két csoport
megbeszélheti, hogy milyen volt az ö találkozója.

Minden jót/Best regards

<Szilvia.Hanaszek@xxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
01/15/2004 01:49 PM
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        RE: Válasz: RE: Válasz: RE: 5 eves talalkozo.

miert is akarsz egy rendezvenyszervezonek fizetni? hogy foglaljon le egy
ettermet "x" fore veszpremben?  ja, jo otlet.. milyen musort rendeljunk
toluk?