Válasz: RE: Válasz: RE: 5 eves talalkozo.

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 Jan 2004 13:39:11 +0100

Szerintem az évfolyam 99%-nak van email címe. Csináljunk levlistát.

"Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2004.01.15
13:36:29

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      RE:  Válasz: RE: 5 eves talalkozo.

szerintem az evfolyam 91%-anak van telefonja. Tartsunk telefonkonferenciat.

   "Gergely Polesinszky (IJ/ETH)"
   <Gergely.Polesinszky@xxxxxxxxxxxx>              To:
   Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx  "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'"
                                           <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
                                                   cc:
   15/01/2004 12:24                                Subject:        RE:
   Please respond to brooklyn              Válasz: RE: 5 eves talalkozo.

El van dontve, megyunk Tatabanyara!!!!

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      RE: 5 eves talalkozo.

Bar nem tudom, hogy a multkori talalkan mennyien voltatok, mert kimaradtam
belolle, de szerintem az evfolyam 90%-a kozelebb van Bp-hez, mint
Veszpremhez...