Válasz: RE: Válasz: Ki tudja...

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Oct 2003 10:43:24 +0100

Ha lett volna valaki aki nekem is fizeti a több egyetemet, akkor már
jogász, orvos, informatikus, tanár, bölcsész lennék.

A Ders Zegen "dolgozik" a Flextronicsban.
Ernő is + Terszti is.

Grebenár Róbert <grebenar.robert@xxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.30
10:33:13

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      RE: Válasz: Ki tudja...

Büki Ernőről nekem az volt az utolsó infóm, hogy elkezdte a műment, és
be is akarta fejezni.
Ezek szerint most lett (volna) ötödéves. Ezek szerint dolgozik? És hol?
Nekem furcsa volt egy műment elkezdeni az infó után...

mcrobi