Válasz: RE: Válasz: Hello

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 15 Oct 2003 10:48:27 +0200

Bizony, bármely itteni lista leveleit elolvashatod, ha tag van, ha nem.

De erre egy a válasz:

Ki a fasz akarja a mi leveleinket olvasgatni?

"Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.15
10:44:18

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      RE:  Válasz: Hello

Ez meg nem olyan nagy gond, de nem tudom, hogy mindenki tisztaban van-e
azzal, hogy magasroptu beszelgeteseink az interneten teljesen nyilvanosan
megjelennek az email-cim kitakarasaval. Ez nem mindig elonyos.
Tud valaki olyan levlistat, amely free es nem teszi kozze a tartalmat az
ineten?

                              istvan.beszteri@hut.
                              fi                               To:
                              Sent by:                 brooklyn@xxxxxxxxxxx
                              brooklyn-bounce@free     rg
                              lists.org                        cc:
                                                               Subject:
                              15/10/2003 09:27         RE: Válasz: Hello
                              Please respond to
                              brooklyn

Azt, hogy ki van itt mar en is probaltam kideriteni:

It's possible that the moderator of your list has disabled this feature for
privacy reasons."

Ez miert van?

Isti