Válasz: RE: Válasz: Hello

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 15 Oct 2003 10:24:47 +0200

Volt olyan este ami után én sem emlékeztem, hogy mi az a Brooklyn illetve
voltunk-e ott, vagy mit csináltunk.
Kocsma, nonstop, nők csőtáncoltak a kolesztól nem messze. Valami rémlik?
Amúgy QAndrás agymenése.
Gondolom kismocsok vagy valami hasonló jobb lett volna, csak az lefoglalta
egy RTL-Klubos leszbika.

Sebők András <SEBOK.ANDRAS@xxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.15 10:17:04

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      RE: Válasz: Hello

Mér', mi a szar az a Brooklyn?
A mai napig nem tudom miért ez a neve a levlistának. Eddig azt hittem hogy
a Kérdő valami agymenése, és ez logikusnak is tűnt, de ezek szerint nem, és
most elbizonytalanodtam.
Szóval az mi az az???
Akkor valaki mondja meg mostmár, vagy leíratkozom!