Válasz: RE: Valasz: Agri

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 13 May 2004 14:36:37 +0200

Miért vonzódnak a férfiak a nyitogatós nőkért?

Meiczinger Máté <meiczinger.mate@xxxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum:
2004.05.13 14:34:35

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      RE: Valasz: Agri

Az Én párom is szetnyithatós telefonért zaklat. Miért vonzódnak a nők a
nyitogatós telefonokért?
Ha jól tudom, a Nokia most dobja piacra az első szétnyithatós telefonját...

Máté
      Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

      Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
      Másolat:
      Tárgy:      Agri

      Szia Szilvi! :)

      Gyerköcök vannak mar? :)

      Ja, ha mar a Nokianal dolgozol, a memoriakezelest meg kene oldani :)
      mert marha lassu, amugy en nokia "hivo" vagyok :))

      Meselj valamit :)