Válasz: RE: Ki tudja...

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 3 Nov 2003 10:52:37 +0100

Én is tudom, hogy te ki vagy. Mindig sütivel akartál engem etetni.

"Gombor, Gabor" <GGombor@xxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.31 12:02:02

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      RE: Ki tudja...

Nincs, de ismerem az illetőt.
Nekem a www.lycaeum.org/languages/hungarian és a www.daath.hu hoz van némi
közöm :-) "Isten" is ez utóbbin komoly szervező...

Szabi, pedig én tudom, te ki vagy! Csak én elvéreztem villanytanból menet
közben (mondjuk nem bántam meg).

Biga