Válasz: RE: Agressor (Pap Zoli)

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 May 2004 13:58:12 +0200

PAPJZ-nek, csak a neve változott az elmúlt 5 évben. :)

Este megnézem a Weboldalt. Nagyon kiváncsi vagyok.

Sebok András <SEBOK.ANDRAS@xxxxxx>@freelists.org dátum: 2004.05.11 13:38:36

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      RE: Agressor (Pap Zoli)

Hát bakker Agri, szerintem nem kellett volna hogy szétvágjon az ideg a
választól, hanem annyit kellett volna leszűrnöd hogy az Áron stílusa nem
sokat változott az elmúlt 5 évben.