RE: Válasz: RE: 5 eves talalkozo.

  • From: "Gergely Polesinszky (IJ/ETH)" <Gergely.Polesinszky@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Jan 2004 13:24:33 +0100

El van dontve, megyunk Tatabanyara!!!!

-----Original Message-----
From: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx]On
Behalf Of marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
Sent: Thursday, January 15, 2004 13:16
To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Subject: Válasz: RE: 5 eves talalkozo.

Ja. Hiányozna Gergőnek, ha nem látna villamost és nem mehetne Közértbe.
Tovább kéne látni Bp-nél kispajtás. Ez nem a világ közepe.

"Gergely Polesinszky (IJ/ETH)" <Gergely.Polesinszky@xxxxxxxxxxxx>
@freelists.org dátum: 2004.01.15 13:12:26

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      RE: 5 eves talalkozo.

Bar nem tudom, hogy a multkori talalkan mennyien voltatok, mert kimaradtam
belolle, de szerintem az evfolyam 90%-a kozelebb van Bp-hez, mint
Veszpremhez...