RE: Válasz: RE:

  • From: "Szuecs, Attila" <Szuecs@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Dec 2003 17:00:46 +0100

Hi,

Én megyek 17.00-ra.

SzűcsA

-----Original Message-----
From: Sebők András [mailto:SEBOK.ANDRAS@xxxxxx]
Sent: Thursday, December 11, 2003 2:17 PM
To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Subject: RE: Válasz: RE:

Akkor eddig:

1. LEFOGLALTAM kb. 20-25 főre 2003.12.20. 17:00-től evés-ivással. Most aztán
már jönni kell, nincs balfaszkodás!!!!!!

2. Akik nekem visszaigazolták eddig, hogy jönnek:
Dezső Zoli                      1
Szabi                           1
Sebők + Daniella                2
Grebenár Robi           2
Kiss Ferkó + Marcsi     2
Ágoston + talán         1
Péter Pál                       1
Greg + Titokzatos               2
Hana + Gyuri            2
Rákóczi Andi            1
Banesz + Eszter         2 (19:00-től. Nem kajálnak)
Áron+Szilva                     2 (bár igent nem mondtak, de csak eljönnek)

Ki jön még??????

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      RE:

Hi!
Ha a hely nem fix, akkor az én javaslatom: Negro cafe , 1051 Szent István
tér 11 (Aki nem tudná, ez a Bazilika tér)

Most voltunk ott és 20-án még szabad.

Nem olcsó, de nem is a Hilton, viszont kellemes hely.

Kb. reggelig talán elérheto.

András