RE: Válasz: Hello

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Oct 2003 13:49:40 +0200

Azért vanez, mert a Sebők okos. Nem ilyen korlátolt gondolkodású, hogy Mi
az a brooklyn Veszprémben, vagy mi az a brooklyn a világon, szerintem
legalább galaxisszinten kezdett el gondolkodni.
Amúgy mi történt mindenkivel? hónapja hogy pang a lista, ma meg bejövök
dolgozni fél1-kor és kiírja a gépem, hogy 70 új levelem van. Ebből 66
listás volt...

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Mobile phone: 00 36 20 956 0378

  Sebők András <SEBOK.ANDRAS@xxxxxx>
  Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx           To:
                                           brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
                                                   cc:
  10/15/2003 10:17 AM                              Subject:        RE:
  Please respond to brooklyn               Válasz: Hello

Mér', mi a szar az a Brooklyn?
A mai napig nem tudom miért ez a neve a levlistának. Eddig azt hittem hogy
a Kérdő valami agymenése, és ez logikusnak is tűnt, de ezek szerint nem, és
most elbizonytalanodtam.
Szóval az mi az az???
Akkor valaki mondja meg mostmár, vagy leíratkozom!