RE: Válasz: Hello

  • From: "Gombor, Gabor" <GGombor@xxxxxxxx>
  • To: "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Oct 2003 11:18:11 +0200

Nem városban volt  :-)

Akkor már jogsim se lenne...

-----Original Message-----
From: Istvan Durko [mailto:istvan.durko@xxxxxxxxxx]
Sent: Wednesday, October 15, 2003 11:12 AM
To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Subject: RE: Válasz: Hello

kosz, megvagyok. En nem megyek annyival varosban.

"Gombor, Gabor" <GGombor@xxxxxxxx>

        To:        "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:

Be sem voltál avatva? Na majd szétverem a Sóska fejét.

Képzeld előtte nap, hogy mentünk, felhívott, utána 5 perccel később szénné
törtem a kocsimat. De most már jó. Ennek örömére le is fotóztak 180-al és
csengettem 60 kilót a zsandároknak. Veled mizujs?