RE: Válasz: Hello

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 15 Oct 2003 10:11:57 +0100

kosz, megvagyok. En nem megyek annyival varosban.

"Gombor, Gabor" <GGombor@xxxxxxxx>

        To:     "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        RE: Válasz: Hello

Be sem voltál avatva? Na majd szétverem a Sóska fejét.

Képzeld előtte nap, hogy mentünk, felhívott, utána 5 perccel később szénné
törtem a kocsimat. De most már jó. Ennek örömére le is fotóztak 180-al és
csengettem 60 kilót a zsandároknak. Veled mizujs?