Re: Válasz: Agressor (Pap Zoli)

  • From: Chat Master <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 May 2004 14:57:23 +0200 (CEST)

Ur isten :))

Jo durva lehettem :)

Most mar nem vagyok am ennyire ilyen :)

Igaz, mult evben voltam sitten is, "Onbiraskodas, szandekos testi
sertes" miatt, elgazoltam egy faszit...

Lelassitottam melle, mert nem volt lampaja, megkertem udvariasan,
hogy "Legyen szives lampat szerelni a biciglijere, mert ejszaka van es
nagyon nehezen lehet eszrevenni!"
A valasz: "A Kurva anyadat!"

Ja mondom, hat ha igy, akkor en is igy..

Lelassitottam, moge alltam, felporgettem a motort, majd
kiugrasztottam a kuplungot, fekcsikorgas aztan durr :))

A bicigli szettort, a faszi a foldon, aztan elhajtottam... :)

A problema az volt, hogy a rendszamtablam leesett :)) Es ott maradt :))
Azota matricas rendszamtablam van :))

Amugy a sittet is ki lehet birni, bar szerintem, igazabol most is
megtennem, ha valaki igy reagalna :)

Lehet, hogy megsem valtoztam? :))

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx> írta:

>  Arrol nem is beszelve hogy:
>
> - MEGBASZLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK SIPKAPETI, ARGHHHH!
> - Normalis vagy, Zoltan? :)
>
>  Regards,
>
>  Aron

2004.05.11