Re: VEN 2004

  • From: somakb <somakb@xxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 9 Jun 2004 10:15:57 +0200 (CEST)

Nem, 9 hónap kötelezően letöltendő próbaidő után felmondtam :) még
anno 2001 ...és milyen érdekes, hogy épp a leszerelés napja
csütortökre esett....AZAZ DC ESTRE!!! Megadtam a módját...

Egyébként a legjobb szakma a katonaság, főleg tiszti rangban.  Semmit
nem kell csinálnod az égadta világon, minden éved duplán számít mert
VESZELYES A SZAKMÁD (hát Tapolcán csak az volt számukra a veszély,
hogy kóválygás közben síkrészegen hazafele el ne bassza őket valami,
bár így is volt olyan őrnagy akit d.e. 10 körül barkasszal hoztakbe
festők mert az útszélén találták egy árokba beborulva.... ő ekkor
dolgozni indult elvileg). Adsz egy hétvégi 24 órás szolgálatot,
következő 3 nap szabad (természetesen fizetett) a szolgálat napja
hétvégén duplaórabéres. Azaz legközelebb csütörtökön mész dolgozni,
majd pénteken  adsz mégegy szolgálatot, amiért 2 nap jár, azaz
szombat vasárnap alapból szabad, legözelebb szerdán köll dolgozni....

Saját szememmel láttam, mivel én írtam hogy 37,5 évesen ment
nyugdíjba egy ember... baszki meg a szakmunkás évei is duplán lettek
beszámolva... és a durva hogy 38 évesen már kapja a nyugdíjat
miközben dolgozik, ja és ezt én termelem ki neki.....

Amúgy naponta a Törzsfőnki szobában (a lakatanya parancsnok után a
második ember) kb. 2 kanna bor fogyott el naponta, ezt onnan tudom
hogy én kevertem be előre a fröccsöket ásivizes másfeles
pillepalackokba, persze ami palack megmaradt azt este mi ittuk meg...

JÓ DOLOG A SEREG !!!