Re: Tuti lottó ötös szisztéma

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 6 Oct 2003 12:51:04 +0200

Aztán, hányan voltatok azon a mobon? És hány riporter jutott egy emberre?

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Mobile phone: 00 36 20 956 0378

marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
10/06/2003 12:35 PM
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx, ders.haag@xxxxxxxxxxxxxxxxxx,
rebaz@xxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Tuti lottó ötös szisztéma

Egyik haverom mindig a római 10-est játssza meg ötször a lottón.

Meg voltam a 2. magyar flash mobon. Nagyon jó volt és nagyon jól éreztem
magam.

"Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.06
09:22:04

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          torokzs@xxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Fw:

A férfiak lélektani fejlődése
====================
14 éves voltam és abban reménykedtem, hogy egy napon nekem
is lesz barátnöm...

16 éves koromban jártam egy lánnyal, de ebben a kapcsolatban
nem volt semmi szenvedély. Úgy döntöttem, hogy életem hátralevö
részét
egy
szenvedélyes nö mellett töltöm el...

A föiskolán rátaláltam egy szenvedéllyel teli lányra, de túl
emocionálisnak bizonyult. Olyan volt, mint egy királynö egy jól
megírt drámában: mindig csak sírt és öngyilkossággal fenyegetödzött.
Elhatároztam, hogy egy olyan nöre van szükségem, aki stabilitást nyújt
nekem...

25 éves koromra találtam is egy kiegyensúlyozott hölgyet, de
eléggé unalmas volt. Abszolút megbízható jellemként semmi sem hozta
öt
lázba. Az életem egy nagy pangássá vált, úgy gondoltam, hogy
izgalomra
van szükségem...

28 évesen találkoztam egy izgalmas növel, de nem tudtam
lépést tartani vele. Egyik dologból a másikba kapott, soha sem
állapodott meg semmi mellett. Zabolátlanul müvelt mindenfélét és
mindenkivel flörtölt. Legalább annyiszor éreztem nyomorultnak magam,
mint
boldognak.
Azt gondoltam, hogy egy ambíciózus hölgy jót fog nekem tenni...

31 éves koromban rátaláltam erre a nöre. Ö valóban a földön járt.
Összeházasodtunk. Olyan ambiciózus volt, hogy elvált tölem és
mindenemet
elvitte...

Most 40 éves vagyok és úgy érzem, lelkileg is érett férfivá váltam.
Egészen egyszerüen egy olyan nöt keresek, akinek JÓ NAGY MELLEI
vannak...