Re: Tatker

  • From: Sári Imre <jokepusrac@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Aug 2003 10:50:03 +0200

Mi a fasz az a 'KAZÁNTAN' ?!!

  ----- Original Message -----
  From: Istvan Durko
  To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, August 14, 2003 10:12 AM
  Subject: Re: Tatker

  "KI A FASZ AZ A BANESZ???"

  Tudod, aki sugott neked kazantanbol

       Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>

                To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
                cc:

   E kerdes valoban engem is jobban foglalkoztat, de Gergo ezek szerint
  Neked egyetlen kaloriara sincs szukseged az eletfunkcioid fenntartasra?!!
  Amit megzabalsz, az vagy rajtad marad zsirkent (hmm, ez esetben miert
  raktoz a szervezeted?) v kisz....d?! B+  Te nem is ember vagy.  Es
  kulonben is KI A FASZ AZ A BANESZ???
  Regards,

  Aron