Re: Tatker

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Aug 2003 09:12:21 +0100

"KI A FASZ AZ A BANESZ???"

Tudod, aki sugott neked kazantanbol

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Re: Tatker

 E kerdes valoban engem is jobban foglalkoztat, de Gergo ezek szerint
Neked egyetlen kaloriara sincs szukseged az eletfunkcioid fenntartasra?!!
Amit megzabalsz, az vagy rajtad marad zsirkent (hmm, ez esetben miert
raktoz a szervezeted?) v kisz....d?! B+  Te nem is ember vagy.  Es
kulonben is KI A FASZ AZ A BANESZ???
 Regards,

 Aron