Re: Tatker

  • From: Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Aug 2003 10:07:27 +0200 (CEST)

 E kerdes valoban engem is jobban foglalkoztat, de Gergo ezek szerint
Neked egyetlen kaloriara sincs szukseged az eletfunkcioid fenntartasra?!!
Amit megzabalsz, az vagy rajtad marad zsirkent (hmm, ez esetben miert
raktoz a szervezeted?) v kisz....d?! B+  Te nem is ember vagy.  Es
kulonben is KI A FASZ AZ A BANESZ???
 Regards,

 Aron